Dwuosobowy dolnopłat konstrukcji metalowej w wersji ze stałym lub chowanym podwoziem. Po otwarciu owiewki można stanąć w środku kabiny i wygodnie zająć miejsce w fotelu. Zasadnicza różnica pomiędzy wersją 200 a 500 to możliwość montażu haka holowniczego oraz masa startowa zwiększona  z 472,5 kg do 580 kg.

Dwuosobowy dolnopłat konstrukcji metalowej o sportowej sylwetce. Stałe,  bardzo wytrzymałe i mocne podwozie jest bardzo dobrą propozycją zarówno dla szkół lotniczych, jak i pilotów zaczynających swoją przygodę tuż po zakończeniu szkolenia i otrzymaniu uprawnień.

Dwuosobowy dolnopłat konstrukcji metalowej w wersji ze stałym lub chowanym podwoziem. Na tle innych konstrukcji ultralekkich wyróżnia go szerokość kabiny która sięga 128 cm. Samolot dzięki temu jest bardzo przestronny i wygodny. Pojemność zbiorników paliwa pozwala na wykonywanie przelotów na odległość przekraczającą 1400 km.


Konstrukcja karbonowo-kompozytowa ze stałym podwoziem.  Górnopłat, którego niewątpliwą zaletą jest ochrona przed słońcem. Zapewnia jednocześnie bardzo dobrą widoczność, wyróżniającą  ten model wśród samolotów ultralekkich tego typu. Zaprojektowany by cieszyć lekkością i prostotą lotu przy relatywnie niskich kosztach eksploatacji.